Volkel herpakt zich tegen periode concurrent Eendracht

Eendracht '30 1 (zon)

Roy Robben (schot)
Justin Damen (schot)

2e klasse G

12 februari 2023 14:00

I. Elsayyad

Sportpark De Maasvallei
Bovensteweg 61
6585KB
MOOK

Na de offday van vorige week heeft Volkel weer een top wedstrijd gespeeld en terecht de 3 punten mee naar huis genomen uit Mook. Volkel begon fel aan de wedstrijd en al na 6 minuten was het raak: Een vrije trap van Bram van de Locht werd ingetikt door Roy Robben. Een kwartier later onderschepte Dennis van de Burgt de bal door goed druk te zetten op de verdediging. Justin Damen stond helemaal vrij voor het doel met alle tijd om een hoek te kiezen en verdubbelde de score. Eendracht zocht naar de aansluitingstreffer maar Volkel stond de hele wedstrijd keurig te verdedigen en had de beste aanvallen. In de 65e minuut werd een speler van Eendracht met direct rood van het veld gestuurd na een slaande beweging. Ook Volkel kwam het eind van de wedstrijd nog met 10 man te staan omdat Roy Robben zijn 2e gele kaart kreeg.

Door de overwinning staat Volkel bovenaan in de 2e periode, waarin nog 2 lastige wedstrijden worden gespeeld: SSS'18 en Olympia'18. Met de vorm die Volkel deze wedstrijd had en voor de winterstop maken ze zeker kans op een periode!