Vrijwilligers gevraagd coronacheck aan de poort

13 november 2021 16:00

Beste leden,
Corona doet ons redelijk de das om maar we moeten er mee dealen.
Dit vraagt ook van onze vereniging wederom een aanpassing en extra controle. Namelijk er mogen geen supporters op het terrein, voetballers moeten in bezit zijn van een QR-code.

Is dat gecheckt dan mag je gebruik maken van de accommodatie; terrein, kleedkamers, speelveld en kantine. Op zaterdag en zondag hebben we dan wel extra controle nodig.

Ons voorstel is om in groepjes van 2 bij de poort te checken. We hebben een aantal vrijwilligers nodig die dit mee willen oppakken. Een uurtje of 2 en dan wisselen we weer af. Op deze manier is het overzichtelijk en uitvoerbaar.

Geef je op en mail rechtstreeks naar de voorzitter (naam, 06-nummer en/of mailadres)

[email protected] of app naar 06-14758114.

Dank

Namens het bestuur van RKSV-Volkel