In memoriam Mies v.d. Burgt

2 april 2022 20:45

Donderdag 31 maart is Mies van der Burgt op 90 jarige leeftijd overleden. Mieske was een gewaardeerd en betrokken lid van onze vereniging.

Rouwbrief_Mies_van_der_Burgt_foto.png

We kennen Mieske als een rustige man die graag even langskwam om te kijken naar het voetbal. Regelmatig was hij dan ook te vinden langs de lijn bij het eerste en voorheen bij zijn voetballende zonen en kleinzonen. In 2019 hebben we Mieske nog gehuldigd voor zijn 50-jarig lidmaatschap. Mieske heeft veel voor de vereniging betekend; hij was 5 jaar consul, 4 jaar jeugdleider, 4 jaar kassamedewerker en 6 jaar onderhoudsmedewerker. Hij is in 2002 onderscheiden door de NKS en in 2005 werd hij gehuldigd als Vriend van Volkel. Mieske zullen we herinneren als een goed lachse supporter, een vriendelijk manneke die graag een praatje kwam maken.

Wij wensen Annie, de kinderen en de kleinkinderen heel veel sterkte toe met het verlies van deze gewoon bijzondere man.

Bestuur RKSV-Volkel