In memoriam Herman Hutjens

12 april 2022 8:15

Zondag 10 april is Herman Hutjens overleden. Herman was een gewaardeerd en betrokken lid van onze vereniging, jarenlang een bekend gezicht rond het veld.

We kennen Herman als een enorm betrokken man, nooit te beroerd om mee te denken, te helpen en te ondersteunen. Herman was een man die het graag goed georganiseerd wilde hebben, over ieder detail werd nagedacht. Herman is 54 jaar lid, enkele jaren bestuurslid geweest, evenals vlagger en leider bij de senioren.
herman_hutjens.jpg
Zo ook bij het eerste team was hij betrokken. Herman heeft nog een tijd een balletje getrapt bij de veteranen waar hij ook nog eens 7 jaar voorzitter van was. Gezelligheid stond bij Herman op zijn lijf geschreven, hij organiseerde uitjes, heeft in de jubileumcommissies gezeten van 40-50 en 60 jarig bestaan. De laatste jaren is hij coördinator geweest van de onderhoudsploeg en heeft veel werk verzet bij het bouwen van de tribune.

In 1997 is hij benoemd tot Lid van verdienste.

Iedereen die dit leest begrijpt dat er een echte clubman van ons is heen gegaan. De voetbalclub en de carnavalsclub waren 2 verenigingen waar hij zich jaren voor ingezet heeft.

Herman, zullen we herinneren als een echte gezellige clubman.

Wij wensen Mia, de kinderen en de (achter-)kleinkinderen heel veel sterkte toe met het verlies van deze gewoon bijzondere man.

Bestuur RKSV-Volkel