In memoriam Ad Tiebosch

7 augustus 2021 15:15

Vrijdag 6 augustus 2021 is Ad Tiebosch op 81 jarige leeftijd overleden. Ad was een gewaardeerd ere-lid van onze vereniging RKSV-Volkel.

Afbeelding1.jpgAd was lid van onze vereniging sinds 1965. We kennen hem als een zeer actieve man, als bestuurder maar ook zeker als sportman. Ad is na zijn actieve voetbaljaren verder gegaan als trainer. Hij heeft jaren de B-selectie getraind en begeleid. Fanatiek en gedreven was hij met zijn groep bezig. Vaak liep hij tijdens de trainingen zelf voorop. Ad was een sportieve en correcte man. Respectvol ging hij met iedereen in de vereniging om.

Naast het sportieve is hij ook bestuurlijk actief geweest. Hij is 5 jaar bestuurslid geweest van het hoofdbestuur, hij heeft in de redactie van het clubblad gezeten en was betrokken bij diverse commissies. Zo is hij ook betrokken geweest bij het 50 jarig jubileum van onze vereniging.

In dat jaar, 1987 is hij tot ere-lid van onze vereniging benoemd.

Eind jaren 80 is Ad naar Udi-19 gegaan en heeft daar zijn activiteiten een vervolg gegeven.

Bij specifieke gebeurtenissen kwam hij als ere-lid bij onze club en was hij geïnteresseerd in het reilen en zeilen van RKSV-Volkel.

We hebben Ad altijd enorm gewaardeerd als sporter, als bestuurder maar zeker als mens. Oprecht, eerlijk en betrokken.

Wij wensen de familie van Ad heel veel sterkte in deze moeilijke dagen en hopelijk mogen de mooie herinneringen de lichtpuntjes zijn in deze donkere dagen.

Bestuur RKSV-Volkel.