In memoriam Hans Beekmans

31 oktober 2021 12:15

Zondagmorgen 31 oktober is Hans Beekmans overleden. Hans is na een tragisch ongeval afgelopen week, aan zijn verwondingen vanmorgen overleden.

In 1931 is Hans geboren, Hij was ons oudste lid, 90 jaar oud en op vrijdag 1 oktober hebben we Hans nog gehuldigd als 65 jarige jubilaris van de club.

Hans heeft veel voor de club betekend. Behalve voetballer in de jaren 40 en 50 is hij ook als leider en als bestuurslid actief geweest.

In 1965 heeft hij het initiatief genomen om de veteranen op te richten. In verschillende commissies heeft hij deelgenomen en vaak waren zijn creatieve ideeën nodig om er een mooie happening van te maken.

Hans, wij herinneren je als een creatieve en betrokken man.

Onze gedachte en steun gaan uit naar allen die achterblijven.

Bestuur RKSV-Volkel