De Feestcommissie is op zoek naar leden!

8 maart 2024 12:15

De Feestcommissie is op zoek naar leden!

Hallo feestvierders van RKSV Volkel,

De feestcommissie van voetbalvereniging RKSV Volkel staat al jaren bekend om de meest gezellige en originele middagen op de mooiste club van Nederland. Wij zorgen er een aantal zondagen per seizoen voor dat de leden van de club altijd iets hebben om naar uit te kijken.

Een van de hoogtepunten van afgelopen jaren is de foute kerstbingo. In een versierd clubhuis komt jong en oud bij elkaar om te genieten van een hilarische middag vol foute kersttruien en leuke (foute) prijzen. De sfeer zit er altijd goed in!

Zo zijn er de afgelopen jaren wel meer gezellige en leuke middagen georganiseerd waar wij in ieder geval goed

op terugkijken. Denk aan de Megapark party, het Oktoberfest, de vette petten party en de Endless Countdown middag.

Ook de kamelenrace, waarbij teams tegen elkaar strijden om hun kameel zonder al te veel tegenslagen bij de laatste halte te krijgen, is een feest om niet te vergeten. Hier laten de teams van Volkel zien dat ze ook in de 3e helft super competitief zijn en voor de winst willen gaan.

Als feestcommissie proberen we, naast een aantal feestjes die regelmatig terugkomen, ook weleens wat nieuws. Op 15 oktober hebben we voor het eerst een Biercantus gehouden op de club. De kantine zat goed vol met allemaal enthousiaste deelnemers. Onder het oplettend oog van de presentatoren en de veldwachters werd er gekeken of iedereen goed zijn/haar best deed. Anders stond er een passende straf te wachten. Het was een gezellige middag vol zang en bier.

De seizoen afsluiting houden we ieder jaar in zomers thema. Hier kan iedereen onder het genot van een drankje, een gezellig muziekje en in het zonnetje met het hele team terugkijken op een (hopelijk) succesvol en gezellig seizoen.

Kortom, de feestcommissie van voetbalvereniging RKSV Volkel zorgt ervoor dat er altijd wat te vieren is op de club. Gezelligheid staat hierbij voorop.

Mocht je na het lezen van dit stukje nou super enthousiast geworden zijn en mee willen helpen om nog meer mooie middagen te organiseren op de gezelligste club? Neem dan contact op met Britt.

We hopen jullie allemaal uiteraard weer te zien tijdens de Megapark party op zondag 14 april!

Feestelijke groeten,

Joran, Rob, Britt en Lynn