Wolbert Fysio

Langzamerhand komt de amateur sportwereld weer op gang, ook wij als praktijk kijken er weer naar uit als het sporten en al zijn activiteiten weer volledig opgestart zijn.

Samenwerking

Wij zijn nog steeds erg blij met jullie club als partner binnen ons Clubcare concept. Ook hier willen wij graag de komende jaren mee doorgaan. In deze tijden dat het rustig(er) is dan normaal leek het ons goed om een “rondje langs de velden” te maken. We zijn namelijk erg benieuwd hoe het gaat binnen de vereniging. En kijken ook graag naar de toekomst! Welke zaken lopen jullie tegenaan en kunnen we hiervan wat dingen samen oppakken? Wat kunnen we voor jullie doen?

Sportspreekuur (ook in de zomerstop)

Daarnaast hebben wij intern in de praktijk ook niet stil gezeten. Zoals je wellicht weet hebben wij een exclusief sportspreekuur voor alle leden van clubs of verenigingen die bij Clubcare zijn aangesloten. Graag willen wij dit spreekuur toegankelijker maken, ook in tijden dat we genoodzaakt zijn om dit spreekuur op afspraak te organiseren in plaats van een inloop zoals jullie gewend zijn.

Om anno 2021 met de tijd mee te gaan is het voortaan mogelijk om ook via whatsapp een afspraak aan te vragen voor het sportspreekuur. Dit kan door een appje te sturen naar: 0683341524. Een collega van onze praktijk zal je dan inplannen op het gratis sportspreekuur voor een advies over de klacht.

Daarnaast is het uiteraard ook mogelijk om gewoon telefonisch contact met ons op te nemen via 0413-264879.

We verwachten op deze manier makkelijker toegankelijk te zijn als voorheen voor leden/sporters van jullie club / vereniging.

Afspraak maken sportspreekuur maandag Uden 17.00-18.00:

• Telefonisch: 0413-264879

Afspraak maken sportspreekuur dinsdag Boekel 17.00-18.00:

• Telefonisch: 0413-264879

Afspraak maken sportspreekuur woensdag Nistelrode 17.00-18.00:

Opleiding verzorgers

Bijna elke  vereniging heeft een tekort aan medisch opgeleide mensen om de (selectie) spelers te begeleiden. Om de vereniging daarin te ondersteunen hebben we de  ‘Sportverzorger Wolbert Fysio’ cursus ontwikkeld. Deze vraag hebben wij ook al eerder vanuit jullie vereniging ontvangen.

Wat is vereist:

• Een EHBO of BHV opleiding  met reanimatie (of aan het volgen)
  • Motivatie om te leren op paramedisch gebied en sportverzorging, ervaring is niet nodig.
  • Motivatie om een belangrijke rol te spelen binnen de vereniging te hebben.

Wat bieden we:

• Een gratis korte opleiding tot sportverzorger
  • Een sportfysiotherapeut als aanspreekpunt

Bij vragen of interesse neem contact op met [email protected]

Laten we contact houden met elkaar en voor vragen zijn wij altijd bereikbaar. Op naar een volledige herstart van de sport!

Met vriendelijke groet,

Namens

Team ClubCare Wolbert Fysio

Wij gaan zorgvuldig, veilig en vertrouwelijk om met uw persoonsgegevens. Voor meer informatie over de manier waarop wij omgaan met persoonsgegevens, verwijzen wij naar onze privacy policy.