RKSV Volkel kiest voor ballen van Saller

30 april 2024 20:30

Het woord voetbal zegt het al, basis is een bal. Of het nu voor trainingen of wedstrijden is, de bal is een vrij essentieel onderdeel van het spel.

Belangrijk genoeg om kritisch te kijken wat er in de markt aangeboden wordt aan ballen. Ballen die kwalitatief aan de eisen voldoen, maar voor een amateurvereniging ook nog betaalbaar zijn. Afgelopen maand zijn we tot een keuze gekomen waarbij de ballen van het merk Saller het geworden zijn. Het is natuurlijk altijd mooi als de keuze valt op een merk dat geleverd wordt door één van onze vaste sponsors, Saller Nederland. We zijn hierbij echter niet over één nacht ijs gegaan. De senioren selectie en de JO19-1 hebben al enkele seizoenen proefgedraaid met de ballen van Saller en o.a. op basis van hun ervaringen zijn we gekomen tot de juiste type ballen. De komende seizoenen worden de oude ballen -als deze versleten zijn- per team vervangen door nieuwe Saller ballen. We starten hiermee bij de jeugdteams.

Onze mini’s spelen met speciale kleinere ballen die aan vervanging toe waren. Als aftrap van de samenwerking zijn deze nieuwe ballen voor de mini’s kosteloos ter beschikking gesteld door Saller Nederland.
WhatsApp_Image_2024-04-30_at_09.29.58.jpeg