Mededelingen van het bestuur Maart 2021

28 maart 2021 18:30

Beste leden van RKSV-VolkelHoe gaat het met jullie? niet allemaal meteen gaan reageren natuurlijk, dan krijg ik zoveel mail. Alle corona maatregelen nog onder controle?

Kortom, we zijn een jaar verder met een kleine opleving in de maanden aug-oktober. Voordeel is dat we voor alle teams klassenbehoud gerealiseerd hebben, maar helaas geen kampioenen. Intussen ben ik het wel moe om steeds te zeggen wat we niet kunnen daarom het blik vooruit en hopen dat we na de zomervakantie met iedereen aan de slag kunnen.

Iedere zaterdag fiets of loop ik even langs het sportterrein en zie dat de jeugdspelers volop aan het trainen zijn. Ze spelenwedstrijdjes, ik hoor enthousiasme, zie de leiders en trainers langs de velden staan. Goed dat dit doorgaat, ook in de avonduren zijn onze senioren aan het trainen. Tot 27 jaar mag je volop meedoen, na die leeftijd op afstand in bubbels van 4. Als je een vorm van dyscalculie had dan kan je het nog omdraaien en zouden de veteranen zelfs mogen trainen.

Het bestuur is ook ontwaakt uit de winterslaap en hebben intussen een aantal zaken weer opgepakt. Trainerskorps voor volgend jaar staat klaar en de contractenen afspraken zijn gemaakt. De financiële commissie begint vorm te krijgen, de voorbereidingen bij de jeugd en de senioren worden opgestart. Want we spelen geen competitie meer dit jaar, hooguit strijden we om een regiocup. Ook dat zal nog opgestart moetenworden.Misschien is het mogelijk om straks onderling te spelen?

Voor de maand april staat de ALV gepland en dit is op maandag 19 aprilom 20.00 uur. Dit jaar gaan we een digitale vergadering houden. Om deel te nemen aan de vergadering is het van belang dat je vooraf jezelf aanmeldt. Je krijgt dan een website met eventueel een wachtwoord om deel te nemen aan de vergadering. Graag voor 17april aanmelden door een berichtje te sturen naar [email protected].

Naam en e-mailadres is voor ons van belang dat je dit doorgeeft.

De agenda en notulen worden vooraf naar je toegestuurd. Alleen de financiële zaken zullen we ter plaatsen delen en worden niet verspreid.Het huishoudelijk reglement en de nieuwe statuten zullen ook in te zien zijn via de website.Anoniem stemmen valt digitaal niet mee. Is dit nodig (bv bij het stemmen over personen) dan zullen we terplekke afspraken maken, hoe we dit kunnen organiseren.

We hopen velen te treffen tijdens de digitale vergadering, heerlijk gewoon thuis, in de huiskamer, eigen koffie.

Vergeet niet voor 17april aan te melden svp.Heb je vragen aan de voorkant dan graag van tevoren melden zodat wij ons kunnen voorbereiden.

Namens het bestuur

Dirk Verwijst