Mededelingen van het bestuur Juni 2021

9 juni 2021 21:15

Het einde van het verloren seizoen nadert. Nog wat kleine zaken; een toernooi voor de senioren, een toernooi voor de meisjes en de jongeren tot 19 jaar, de regiocup voor de jeugd, een bestuursvergadering en we leggen de pannen erop. Hopelijk is het hiermee afgesloten en kunnen we met ingang van het nieuwe seizoen weer genieten van wedstrijden voor jong en oud.

Pakketten voor senioren

Omdat we voor alle leden iets wilden doen hebben we in samenspraak met de sponsorcommissie besloten om een pakket voor de senioren te maken en voor alle jeugdleden een voucher voor voetbalkousen. Bij de hal van Coolfeestje hebben we de pakketten uitgedeeld en dat ging voortreffelijk. Helaas hadden we om 15.00 uur nog ruim 100 pakketten over en we vinden het zonde als leden geen pakket gehad hebben. Daarom willen we maandag 14 juni tussen 19.00 en 20.00 uur opnieuw pakketten uitdelen maar dan bij de kantine. Daarom roepen we alle seniorleden: rustende leden en actieve leden op om nog een pakket op te halen als je nog niets ontvangen hebt. De jeugdleden kunnen hun voucher inleveren bij Marco zijn sportwinkel “Saller Nederland”.

Ik wil de sponsorcommissie, Coolfeestje voor het gebruik van de hal en de bestuursleden bedanken voor de inzet om dit mogelijk te maken. Dank hiervoor en hopelijk hebben we allemaal mogen genieten van een heerlijk drankje.

Jaarvergadering

Op 19 april en 10 mei hebben we de jaarvergadering gehouden. Een belangrijk onderwerp was de statuten en het huishoudelijk reglement. We hebben goedkeuring van de ledenvergadering om deze verder uit te rollen ware het niet dat er enkele artikelen toegevoegd en aangepast moesten worden. Er is namelijk een nieuwe wet van toepassing over de aansprakelijkheid van vrijwilligers en bestuursleden. Zij kunnen namelijk hoofdelijk aansprakelijk gesteld worden. U begrijpt dat we dit natuurlijk wel goed geregeld willen hebben. Dus er volgt nog een derde bijeenkomst.

Afsluitend toernooi voor senioren

Harrie Verwegen en Frans Bongers hebben in de afgelopen week een toernooi in elkaar gezet voor een 50-tal leden die zich opgegeven hebben. In 7-tallen gaan ze voetballen en mogen zij gebruik maken van de kantine en het terras. Toeschouwers zijn niet welkom, we mogen volgens de regelingen maximaal 50 mensen op het terrein ontvangen. Twee uur na het toernooi sluiten we dan ook de deuren van de kantine zodat iedereen diezelfde avond nog kan genieten van de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal.

Vakantie

De vakantieperiode breekt weer aan. We gaan genieten van wat rust en vrijheid misschien wel in een ander land. Hopelijk gaat Corona naar de achtergrond zodat we elkaar in augustus weer echt mogen ontmoeten.

Doe het rustig aan en denk aan je gezondheid.

Namens het bestuur

Dirk Verwijst